Laser game

Laser gamet vanns stort av vårt lag. Vi ägde dom kan man nästan säga. Sedan att jag kanske inte var till så stor hjälp men sjukt skoj var det och träningsvärk kommer jag ha i morgon. Ser inte alls fram emot att jobba med massa träningsvärk, får försöka ge mig ut och springa bort den innan jobbet.

Efter laser gamet låg jag på 2.1 i blodsocker. Så det blev en sväng förbi Italia för att handla varsinn pizza. Sjukt gott, jag har inte ätit pizza på hur länge som helst. Tror det var första gången i år till och med.


Kommentarer
Postat av: Linda

gott värre med pizza från Italia,går inte att åta från någon annan :D

2009-04-16 @ 22:10:31
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0