Min sommar.

Jag har börjat planera min sommar, det kommer bli massa jobb. En massa underbart umgänge med Stefan och även med alla andra underbara kompisar. Massa hästar, hoppas verkligen att Go Beat The Rest håller så vi kan tävla i sommar. Annars kommer jag bli enormt beviken.
När Ellie och jag drar till staterna tänker jag inte väga ett kg över 75, helst inte över 70 men det kommer jag aldrig klara. Jag ska ha sprungti/joggat/gått margarethaloppet och sist men inte minst. Jag ska ha lärt mig att både hjula och att göra en handvolt. Helst en frammåtvolt, men det kommer jag aldrig klara och man måste ha rimliga mål i livet. Så en handvolt får det bli.

Så ska min sommar se ut, hur kommer er se ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0