Onsdag.

Sitter i soffan och kollar runt lite på nätet, har precis ätit frukost. Det blev hemlagad rabarberkräm och två mackor. Lyckades inte jätte bra med krämen denna gången men den funkar. Smaken är det absolut inget fel på.
Klockan 15.00 ska jag möta mamma inne i Kalmar innan dess tänkte jag försöka hinna med en promenad och byta tid hos frisören.

Har börjat läsa Breaking Dawn på svenska nu, den engelska är 200 gånger bättre än den svenska men endå är jag fast. Helt kär i boken, synd bara att Emmett inte kommer fram mer än han gör.
Mejlade även med Julia igår Twilight DVD skickas från Usa nu i veckan. Whiiie, snart här =)

Sitter nu på min usla, långt ifrån bra laptop med kabel till nätverket då det trådlösa av någon anledning inte vill fungera. Men det funkar, är dock inte van vid detta tangentbordet känner jag. Var ett tag sedan jag satt vid den här datorn. Blir det Usa i år så blir det ny dator. En mini PC som är smidig att ha med sig.

Näe nu ska jag ut i det vackra vädret och promenera/jogga lite. Så kan jag umgås med min andra hälft ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0