Min dag.

Efter jobbet både igår och idag har jag hunnit med en promenad på en timme. Riktigt skönt att röra på sig efter att ha stått i fettdoften hela dagen. En så länge går jag mest tänkte börja springa desto mer i nästa vecka. Behöver någon dag till för att komma in i rutinerna igen. Var kanon duktig i Januari och promenerade/joggade nästan varje dag.
Ska vara lika duktig nu tänkte jag. Nu är det bättre väder alltså roligare att motionera.

Dagens kost har bestått av:
Frukost: Havre/quinoagrynsgröt med linfrö, mjölk och honung. Till det en macka med ost.
Lunch: Ett köttbullemeal på jobbet, bytte dock ut det mesta av moset mot sallad och morötter.
Mellanmål: En liten mjukglass med noisetttopping på jobbet innan hemfärd.
Känning: Fick känning, låg på 2.0 åt därför två små äpplen.
Middag: Fiskpinnar, potatismos, brysselkål och broccoli.

I morgon är jag ledig, ska då in till Kalmar så att mamma kan få tillbaka sin symaskin.


Kommentarer
Postat av: Lina

Cool blogg du skriver =)



Här har du ett bra tips om hur man enkelt får många fler besökare till sin sida: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi

2009-04-14 @ 21:41:50
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0