Helg.

Hur lycklig blir man på en skala? Jag tror att jag har lyckats plocka bort alla bilderna från Usa trippen förra året. Dom råkade nog hänga med när jag rensade förra veckan. Så Ellie, nu har vi inte längre något val. Jag vill ha en massa nya bilder nu =)

Just nu sitter jag vid datorn och laddar med havre/quinoagröt som jag blandat i lite linfrö och frysta hallon och blåbär. Det håller man sig ganska länge på. Efter det har jag tänkt att ge mig ut på en promenad. Behöver verkligen röra på mig känner jag.

Igår var vi och såg Fast and Furious på bio. Sjukt bra film, ettan är fortfarande favoriten. Men den här ligger inte långt där ifrån. Ser nu fram emot när Transformers tvåan kommer på bio, det är oxå en film jag tycker hemskt mycket om.
Det kommer att bli ett hektiskt bio-år i år. Transformers, Harry Potter, New Moon. New moon har jag om möjligt planerat att se i Usa, så Ellie du har inget val. Du får så fint följa med mig dit och se den, om vi endå är i Usa vill säga. Men i slutet/mitten av November borde vi vara där om det går som vi vill.

Skulle ha mött upp Stefan på gymmet idag när han slutat jobba. Men det blev inte så, jag fick annat att göra vid den tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0