Montering!

Igår var det cruising, jobbade 20-02 hade sjukt mycket att göra och fick sjukt ont i fötterna. Känns att jag lever i dag så att säga.
Skulle frn början kgräset men hittade inte bensin eller olja, så jag monterade ihop min studsmatta istället.


Packat upp lådan och kollat så att allt är med.


Lagt fram delarna, nu är det bara att börja montera.


Ställningen är monterad och klar.


Mattan är på, det var slitigt men det gick


Ready to studs!!


Men nu ska jag ställa mig i duschen och ta mig iväg till stan. Snart dags för jobb, jobbar 16-22 hoppas på att det kommer bli lugnt ikväll. Först ska jag dock ta "röda faran" a.k.a Bettan och brumma ned till garaget och se hur det går för söt och stötdämparbytet.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det gick åt helvete. TBM får svettas med det istället. Dom får iaf betalt för att göra det :D. Så får de fixa lite annat när den ändå är där ;)

2009-04-26 @ 17:41:56
URL: http://cardigor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0