Man ska aldrig sluta förvånas.

Suck, ibland blir jag riktigt trött på mig själv. Igår fick jag för mig att jag hade glömt min plånbok på jobbet då jag inte hittade den här hemma. Hade letat genom hela huset + bilen. Hade även kollat i hand väskan 4-5 gånger ifall att den skulle kunna vara där då jag hade hand väskan med mig till jobbet. Men icke, jag hittade den inte och blev allt mer frustrerad.
Till slut fick jag ge upp mitt letande då jag hade lovar Håkan att följa med till Eriksmåla som hästskötare. Där gick första klassen riktigt bra andra klassen gick dock sämre med två onödiga stopp.
Blev avsläppt här hemma satte mig då i soffan och kollade fem avsnitt av True Blood då den serien har gått på Canal+ Action hela helgen.
Senare skulle Stefan och jag in till stan för att handla ingredienser till tacosen vi planerade att äta. Letade även då efter min plånbok men inte heller då hittade jag den. Men då åkte vi i vart fall förbi mitt jobb för att se om jag glömde den där kvällen innan.  Vilket jag självklart inte hade gjort. Började nu ge upp det här och var helt säker på att jag tappat den.
Men senare på kvällen när jag skulle gå och lägga mig skulle jag flytta min hand väska som jag hade lagt i sängen och vad låg där i om inte min plånbok?? Suck, vadå förvirrad. Den har tydligen legat där hela tiden men jag har tagit den som min gamla blodsockermätare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0