Våren är här för att stanna.

Jag älskar den här tiden på året. Igår var vi ute nästan hela dagen och höll på massor i trädgården, även idag är väl tanken att fortsätta. Finns fortfarande massor att göra. Måste slipa häcksaxen dock, den börjar bli lite slö nu och vi har en bit på häcken kvar att klippa innan vi är klara.
Tänkte även försöka hinna med att promenera en sväng idag, har en kjol jag vill kunna ha i sommar utan att se ut som en smällfet gris.
Jag inventerade min garderob lite igår och upptäckte att, ja vad säger man? Vita kjolar behöver jag i vart fall inte fler. Skulle dock vilja ha en mörk jeanskjol och ytterligare en svart innan jag är nöjd. Linnen är något som jag har väldigt ont om, äger kanske 2 vettiga slit och släng linnen, ett jag inte vill använda för mycket (Backyard babies), ett axelbands löst och ett med massa färger som jag köpte i Usa.
Skor har jag till förbannelse. Det enda jag behöver är ett par nya converse då mina har gett upp helt och hållet nu.

Idag kommer det bli en sväng till Öland. Vad är våren utan Öland?


Kommentarer
Postat av: Malin

Det lovar jag dig att den är.... Vin Disel är kanon i denna.. :) hihi

2009-04-05 @ 19:05:00
URL: http://karlekssagan.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha, ja det måste vara vår utan Öland för jag har aldrig varit där!! Kram Jenny :)

2009-04-06 @ 06:24:43
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0