Högskola.

Jag har äntligen kommit på vad jag skulle kunna tänka mig att plugga och när borde man plugga om inte nu? Precis. Sitter och funderar på vart jag vill plugga, det jag vill plugga finns i nästan vilken stad som. Jag vill dock inte plugga i en förstor stad, utan i en lagom stor stad. Jag vill ha lätt att ta mig hem om helgerna.
Just nu går planerna mot Växjö, är sjukt sugen på att plugga i Växjö. Tycker om den staden mer och mer för var gång jag är där. Hoppas bara att jag har tillräckligt höga poäng för att komma in där.

Annars funderar jag lite på:
Kalmar (Sista hand)
Kristianstad
Linköping
Halmstad
Karlskrona


                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0