Ligga?

Hamnade i en vild sex-diskussion på buke (vart annars?). Jag lyckas av någon anledning alltid hamna i dom. I den diskussionen pratade domi vart fall om att ligga. Seriöst använder sig folk verkligen av det ordet i sex-samanhang? Jag hade torkat ihop omgående om det hade använts i min närvaro.

"Du älskling, vi ska inte smyga undan och ligga lite?"

Uhäääe, slemvarning. hade någon viskat det i mitt öra på krogen hade jag nog... Jag vet inte vad jag hade gjort, men inte hade jag godtagit raggningsförsöket i vart fall.

När jag ligger så brukar det ske på sidan, gärna med armen under kudden som extra stöd. jag brukar oftast blunda och drömma mig bort för att sedan sakta försvinna iväg i drömmarnas värld. Det är så jag ligger!

Hur ligger ni?



Kommentarer
Postat av: You know who?

Näe... jag håller med dig där. Ligga är när man vilar, läser, tittar tv, kollar stjärnorna mm.

2009-02-27 @ 01:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0