Fetto.

Stefan och jag hann förbi Calmar outlet hittade några t-shirts och lite sådant. Dock blev jag lite deprimerad när jag såg mig själv i spegeln. Var tvungen att ta en bild för att ha lite pepp den närmsta tiden. Seriöst jag är vrål fet.
Stefan och jag har dock kommit överens om att fixa det här tillsammans. Vi ska röra på oss, äta nyttigt och peppa varandra tills vi når våra mål och då ska vi hitta på något som vi båda vill. Dock har vi int ekommit på något br aän, men det kommer nog snart.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Du vrål fet?? Haha.. Du har en kropp som är perfekt:) En tjej med sådan kropp är inte smal som en lyckstolpe och inte tjock som ett hus, utan en helt kramgo nalle björn:)

2009-07-20 @ 05:44:45
Postat av: Marica Rödebäck

En fråga bara: Vart är du fet någonstans? Tycker du ser fin ut .. Håller med Andreas.



Vill du göra reklam för din blogg?

Det är är bara att lägga till en kommentar så löser jag det.



Kolla in här: http://rodeback.blogg.se/2009/july/varan-tid-i-rampljuset-reklam-for-vara-blog.html



Psst.. Om du inte gillade att jag gjorde reklam här så ber jag om ursäkt!

2009-07-20 @ 11:39:30
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Okej, då förstår jag dig.. men många utomstående tycker du skall vara om du är .. men jag förstår dig om du mår dåligt av det ..



Vad vill du att det skall stå om din blogg som gör att folk blir nyfikna och vill kika in hos dig?

2009-07-20 @ 12:11:05
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Nu finns du med på länk =)

2009-07-20 @ 14:37:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: TINA M

Jag hade troligen inte sagt ngt om du vore lika kort som jag,( med tanke på att jag vet hur jag själv håller på med min fet-het) men nu är det så att du ,damen, är typ 3 huvuden längre än mig, vilket gör att när man möter dig, ser på dig, ser du helt normal ut, en lång kvinna med former på dom ställena som det ska vara på. Alla har vi ångest över något på vår kropp, även dom "perfekta" modellerna. Och jag kan säga dig, att kalla sig själv fet gör att man sätter press på sig själv. men oftast sån hård press att det går bra i början men sedan rinner det ut i sanden och skiter sig helt. Man måste kunna sig något "fett" ibland för att då är chansen att få ett stort återfall som man får när man tar bort allt, inte alls lika stor.Jag skulle rekomendera dig GI-metoden, den tar bort de värsta bovarna dvs potatis,pasta,ris och vissa sorters bröd. Jag körde det i maj-aug 08 och sedan ett halvårs träning efter aug och gick ned 10kg. Jag tillät mig själv att äta "fett" då jag verkligen verkligen var sugen på det. Och det går alltid lättare när man har någon vid sin sida. Jag tävlade mot min pappa, du kan tävla mot stefan :D

2009-07-20 @ 22:09:48
URL: http://www.tinolini. blogg.se
Postat av: smiley

former har du men du är inte fett gumman,verkligen inte

2009-07-21 @ 04:51:41
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0