Gaaaaah.

Nu är det verkligen dags att göra något åt saken. Upptäcker allt fler bristningar på lår och bröst och jag blir allt mer deprimerad. Sluta äta och börja springa? Måste i vart fall börja röra på mig ordentligt igen. Det här fungerar inte, jag kan inte vara snygg i någon annans ögon om jag inte trivs med mig själv.
Jag har ca 10kg jag måste bli av med, jag vill få bättre kondition och en fastare kropp. Sedan vill jag på något sätt bli av med ridlåren som inte är allt för vackra. Vill kunna känna mig snygg i vad jag än klär på mig utan att fettvalkarna är ivägen. Vill inte behöva tänka på att den här tröjan blir för tight, den kommer få mig att se enu fetare ut. Jag vill kunna klä på mig det jag har hemma och trivas i det. Just nu gör jag allt för att slippa tighta och ja snygga kläder. Jag lever i en mysbyxevörld och börjar tröttna på den.
Jag är INTE tjock, jag är FET.


Kommentarer
Postat av: Törnqvist

mest bristningar, kan man göra något åt dem? för jag har det på baklåren, vid höftknölen och på överarmarna.. antagligen för att jag var stor när jag var liten, det reagerar väl tydligare då också, grymt irriterande. och ridben är inte så vackra, nej..

2009-07-17 @ 02:06:55
URL: http://strnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0