Måndagen

Snart bär det av till Skåneland. Stefan och jag tänkte ta en sväng förbi Kiviks marknad idag då jag ändå är ledig.
Igr fick jag även säkert veta att jag har jobb i höst, det känns skönt. Tänkte dock ändå försöka klämma in lite plugg. Behöver få bra betyg trotts att jag jobbar. Har inte planerat att vända hamburgare hela mitt liv.

Sitter nu och funderar på vad man ska ha på sig. Lutar lite åt klänning tror jag. Frågan är bara hur kallt det är i Skåne, om jag kommer frysa häcken av mig eller om jag ska ta med mig ett par jeans och en tröja ut i fall att. Lutar åt det tror jag, att ta med mig jeans och tröja alltså.

Igår hann jag även med en sväng till Borgholm. Hade tid hos tandläkaren. Jag tror att det besöket tog hela 4 minuter. Jag gick in och Jan tog två bilder för att se hur det såg ut. Det såg riktgit bra ut, inte ett hål eller något. Det enda som gjordes var att slipa bort lite tandsten. Skönt när det är så lite att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0