Strand.

I söndags var det strand för hela slanten. Hade så underbart sjukt roligt så det finns inte. Blev lite förfest och massa snack hemma i Sannas mammas sommarstuga.  Sanna, Jag och Jessika tog vara på diverse drycker. Jag hade ett antal cider med mig då jag nyss kommit hem från Tyskland.
Lite senare på kvällen gick vi bort mot strand, stannade till en sväng på Bems för lite förtidig fylle-mat, där blev det ett funbox meal till mig. Jessica fick dock drycken, det var för svagt för dagen med apelsin mer.
Sedan var det strand, massa kul folk och enu mer dans som gällde!!

Träffade hur många som helst som jag inte sett på sjukt länge. Massa från slottsskolan, gamla ragg och ja annat löst folk jag inte set tpå länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0