Helg!

Nu har jag fått det bekräftat, jag är ledig i helgen. Underbart. Fick dock ta hennes pass måndag och onsdag istället, så nu jobbar jag mån, tis, ons, tors, lör, sön, mån, tis, ons tors, fre och lör. Massa pengar =)
Trivs riktigt bra på mitt jobb, tycker verkligen att det är sjukt roligt. Har massa underbara kunder som man lärt känna, eller ja känna och känna. Men man får rätt bra kontakt med en del stammisar. Sedan att jag har kanon arbetskamrater och en toppen chef gör inte saken sämre.

Idag blir det en tur till Öland, hamnfest i både Borgholm och Kapelludden som man får lov att gå och kolla. Sedan har mamma och dom sjöbofest. Men som det ser ut blir det bara Nestor och vi, men det gör ju inget. Brukar aldrig bli tråkigt med Nestor i närheten.

Funderar dock lite på vad man ska ha på sig, klänning eller kjol för första tanken men jag tror det kommer bli för kallt för det. Så det lutar nog åt jeansen och ett linne. Till det blir det antagligen converse eller gympaskorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0