Tyskland

I Torsdags var det utgång i emmaboda tillsammans med Stefan och hans jobbarkompisar.För första gången på vldrig längre dricker Ida självklart väldigt mycket förmycket och får stanna taxin på vägen hem för att spy. Men jag hade nog skoj endå.
I Fredags blev det till att vakna på soffan med byxorna vid knäna. Hade visst inte kommit längre innan jag somnade. Fredagen gick för övrigt till att vara kanon bakis. Usch vad dåligt jag mådde.

Klockan 19.00 kom Danne och Sarah hem till oss för att grilla innan bussen gick. Klockan 22.00 gick vi bort till Korsningen i Örsjö och precis då kom bussen. Bussen som skulle ta oss till Tyskland.
Drack en cider eller två på bussen, hade inte haft något sug att dricka efter emmaboda utgången dagen innan. Just då funderade jag även på att bli nykterist. Dock försvann de tankarna lagom då vi entrade bussen.
Vi stanande och fick sträcka på benen i kristianstad. Där köpte jag mig ett rör med pringels och en flaska vatten. Sedan var nästa stop Trelleborg. Där var båten en timme sen, så det blev en massa väntan. När båten väl kom fick vi självklart inte komma på bussen fort utan fick vänta till nästan sist där med fick vi inga bra sovplatser. Men tillslut hittade vi några stolar som gick att sitta och senare sova på.
Stefan och jag gick vidare till frukost buffen efter en stund då jag hade lyckats pumpa i mig lite mycket insulin. Där blev det ett glas juice, ett ägg och lite ost och skinka.

Väl i Sassnitz började vi med Viking Shop, sedan vidare mot Real och Aldi för att sist innan viklev på bussen ta Border Shop. Vi gjorde av med massa pengar, men resan fyllde våra förväntningar... Billig sprit!

På båten hem åt vi utan buffen, sjukt gott med riktig mat måste jag säga. Sedan somnade vi ute på soldäck. Måste sga att det är mycket dumt att somna med solglasögon och hårband för långt mned i pannan. Jag ser ut som en panda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0