Underbar dag med älsklingen.

Tidigt igår morse klev sambon ur sängen för att dammsuga golvet på bilen så vi kunde ta oss en tripp till självaste Skåne. Resan fick dock börja med en tripp till Nybro där vi för det första skulle tanka och för det andra hämta ut det jag hade att hämta på posten. Vilket visade sig vara upp låsnings koden till min Samsung.

Nästa stopp var i Kristianstad, där var tanken att vi skulle äta på pizzerian som förr hade så sinnessjukt god glutenfri pizza. Men självklart hade domlagt ned och vips så stod det en Grekisk restaurang där istället. Själv är jag dock lite förvånad över att jag ens hittade dit, det ar några år sedan jag var där.
Istället för Pizza fick det bli hamburgare på MAX och det var inte heller helt fel. Jag åt Low Carb burgaren bara för att den är så sjukt god, till det blev det självklart pommes och en cola zero.



Sedan bar det av mot Kivik, vi råkade dock att ta en liten omväg runt Sjöbo (nästan i vart fall) innan vi hittade rätt. Måste säga att Skåne har sjukt fin natur, får jag inte flytta till Öland så ska det banne mig bli Skåne.

Tillslut hittade vi fram till Kivik och hittade även en parkering som låg en bit ifrån marknaden. Eller ja vi hade nog 300m att gå, men det var absolut inga problem.
Jag hittade lite av varje, en Beauty Quick - Lätt depilering!, två armband, en hatt (nu har jag bara fyra stycken). Ångrar dock lite att jag inte köpte de sjukt läckra solglasögonen jag testade.



Blev även en massa karusell åkande senare på kvällen, så sjukt underbart roligt jag har haft hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Häftiga solglasögon, de passar riktigt bra på dig. Synd att du inte köpte dem.

2009-07-15 @ 13:26:20
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0