God morgon.

Idag blir det mer jobb, ryggen känns som normalt. Har inte ont och hoppas att jag slipper det ikväll igen. Bara två dagars jobb kvar innan jag är ledig i nästan en vecka. På Fredag är det Tyskland som gäller, ska bli så underbart skönt att få komma iväg.
Jag har inte tagit mig ur sängen än utan ja startade laptopen då jag skulle ha tag på telenors nummer så de kunde skicka en upplåsningskod till min telefon.

Blev riktigt deprimerad för någon dag sedan då jag upptäckte att jag fått bristningar på brösten. Så nu ska här motioneras och LCHF ska följas slaviskt. Igår skötte jag det kanon bra, blev bara en liten kula glass i värmen annars följde jag den slaviskt. Sitter nu och funderar på frukost, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har ju ätit så mycket omelett nu så jag har nästan tröttnat på det. Ska dock plocka upp lite lax ur frysen så jag har något att äta innan jobbet.

Visst är man söt så här på morgonen ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe okej :P aa kände att det gick upp sen ner till botten och sen upp igen lite roligt :P haha

2009-06-29 @ 13:56:45
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0