Inte min dag.

Ibland känner jag bara att jag orkar inte. Idag är en sådan dag. Jag vill ine, jag orkar inte jag kan inte. Är bara trött, grinig och irriterad. Vädret gör det absolut inte bättre.
Måste dock en sväng förbi Kalmar idag så att jag hittar något att ha på mig imorgon. Jag har sett fram emot midsommar länge nu, men just nu känner jag bara att bläää. Orkar inte. Hoppas att det går över under dagen (det borde göra det).

Men får väl vara glad åt att jag är ledig i tre dagar. Torsdag, Fredag och Lördag. Jobbar lunch på Söndag.

Idag är en sådan dag då man ska ge sig ut på en galen barbacka tur. Gärna en sväng ut på terrängbanan, det brukar alltid liva upp humöret lite. Dubai var den bäste, han gjorde allt jag bad honom om. Vi flög över banken, trappan, de höga stockarna, barbacka utan större problem. Det tog ett år innan vi kom dit, men tillslut gick det. Jag älskade den hästen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0