lördag morgon.

Klev nyligen ur sängen, vaknade av att söt kom upp från källaren. Hade ett blodsocker på 3.8 när jag vaknade. Helt perfect med andra ord, den här kosten är hur bra som helst så länge men sköter den ordentligt. Dock åt jag morötter igår, men jag gjorde det då Burger Kings sallad inte är någon höjdare. Åt även en angus burgare med ost och bacon utan bröd, till det hade jag en sourcream och en garlic dipp. Blev riktigt gott.

Till frukost idag blev det en omelett gjord på två ägg, grädde, bacon, persilja och ost. Lyckades dock överdosera både vitpepparn och osten. Men den gick ned endån.
Jobbar 15-21(22) idag. Ska bli skönt att komma igång att jobba igen, har vart ledig alldeles för många dagar nu. Jag trivs enormt bra på mitt jobb, underbara medarbetare, kanon chef och trevliga gäster.

Hoppas att första säsongen av house dimper ned i brevlådan på Måndag. Har totalt kärat ned mig i den serien. House är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0