Snart sommar.

Sitter nu här och lyssnar på musik genom spotify, just nu är det Lars Eriksson - One som strömmar ur högtalarna. Annars väntar jag på sambon, han hjälper en kompis att hämta en "tillplattare". Ska köra honom till jobbet sedan eftersom att jag behöver bilen idag då jag ska till sjukan i Kalmar och efter det försöka hinna till jobbet inte allt för sent.

Igår hade jag en toppen dag, först var jag inne en sväng på skolan och fick reda på mitt betyg i Naturkunskapen, jag blev i vart fall godkänd. sedan var det in till Kalmar som gällde, arbetsförmedlingen hade info-möte om volontärtjänst.  Mycket intressant, hittat hur mycket projekt som helst som jag gärna skulle söka till (vilket jag nog kommer att göra).

Sedan blev det en heldag på stan tillsammans med Ellie. Shopping, mat på Zorbas och ja hade hur kul som helst.

Min LCHF kost har inte vart den bästa de senaste dagarna, ska ta tag i det nu igen. Omelett med ost, skinka och broccoli till frukost. Det håller man sig länge på. Får väl bli en kyckling på jobbet sedan bara för att äta något innan jobbet.

Sommarlovet närmar sig med stormsteg. Ska ta tillvara på varenda ledig dag i år. Hitta på massa skojiga saker med sambon. Tyskland är redan planerat, men jag tänkte även se om vi har råd att ta oss till Stockholm gå på gröna lund och skansen. Shoppa loss och ja leva livet!







Kommentarer
Postat av: Em

sv: Okej :) Vad är "pirat" för något, jag har inte varit dit på flera år, måste va något nytt.

Kram ,Em

2009-06-03 @ 19:09:24
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Carma

Hoppas dagen din har varit bra...?!

2009-06-05 @ 23:27:40
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0