Kanon dag.

Har haft en bra dag om man bortser från morgonen. Fick med mig sambon till Kalmar, där blev det först en sväng på kvasten. Kollade BikBok och hittade sjukt mycket snygga kläder. Dock höll inte sambon riktigt med mig om att allt var snyggt. Efter det blev det i vart fall en sväng på HM, där hittade jag två linnen (ett vitt utan tryck och ett svart med rött tryck) och en t-shirt (svart med mycket urringning, står "Sayitloud" på framsidan).
Hittade även ett par snygga sandaler på Skokällaren. Bilder på allt kommer när jag orkar.

Nu har sambon och jag nyss ätit oss tjocka på grillspett medan vi kollar några avsnitt av house. Sjukt bra serie det där.

I morgon har jag mycket som ska hinnas med. Ska börja med att blanda två 1.5liters flaskor med YH special, efter det ska jag försöka mig på att fixa en vettig potatissallad. Måste även försöka komma på något vettigt att klä på sig, jeans? kjol? klänning? det återstår att se. Lutar dock åt jeans, speciellt om det blir brännboll.

Nu är jag laddad som få!!!

Om 24h planerar jag att vara lagom onykter (av någon anledning har jag en förmåga att fylla alla andra, dock är det aldrig någon som fyller mig). Jag har tänkt springa häcken av mig, slå längst och vinna brännbollen stort! För jag äger verkligen på brännboll... (inte) Jag kommer dansa, sjunga och ja ha så sjukt underbart roligt. Ska även försöka hinna med årets första dopp är tanken =)
Varför inte lite djuriskt gorillasex när vi endå är på gång???





Dans, det är ett måste!


Sång, det sker jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0