Shopping.

Har hänt mycket de senaste dagarna jobb, sjukan, plugg och en sväng till Växjö för lite shopping.

I Onsdags var jag inne på sjukan på ett så kallat medtronicmöte. Fick lära mig mer om bolusguiden och fick mig även en Contour mätare (den skickar bls direkt till pumpen).

I Torsdags var stefan ledig och jag var på shoppinghumör. Så efter att ha lämnat tillbaka "paddan" som danen hade hyrt så lånade vi 240n (då stefans inte är så bra att köra långt med just nu) och drog till växjö. Där blev det shopping, jag var framför allt ute efter ett par baggyjeans. Hittade ett par underbara på JC som jag köpte för 599:- (50%), sedan hittade jag ett svart midjebälte med nitar och en gul body på GinaTricot.
Som vanligt när man är i Växjö så blev det även en sväng förbi MAX. Där blev det en lowcarb burgare utan lök och dressing med tacodip (som jag kletade på burgaren). Var sjukt gott, till det drack jag en mineralvatten.
På vägen hem svängde vi även förbi kosta mest för att se om de hade något skoj. Där hittade jag massa örhängen, ett halsband och en kavaj.
Bild på de nya kläderna får komma senare (råkade stå ivägen), men skorna och örhängerna blev okej.

Fick nu i veckan även hem mina underbara skor. Seriöst jag gillar de rosa enormt. Dock blir jag tvungen att skicka tillbaka de svarta och få en mindre storlek, de var ju stora som hus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0