Senaste tiden som gått.

Kom nyss hem från jobbet, har ont i ryggen som jag vet inte vad. Funderar på att stoppa i mig en värktablett innan ängen kallar för att minska smärtan lite.

Idag har jag hunnit med väldigt mycket. Började dagen med en omelett till frukost, efter det städade jag (med hjälp av sambon) sovrummet. Vi har tvättat både kuddar och täcken, moppat golven och ja städat ordentligt. Jag var även duktig och putsade fönstren, måste säga att det är ganska svårt när man aldrig gör det i vanliga fall. Lyckades inte få bort riktigt allt sedan blev det även lite fula ränder, men nu ser man ut genom rutan, så det är bättre än innan.
Efter sovrummet städade vi även vardagsrummet. Ska se om vi hinner med köket och badrummet i morgon, det är oxå vid behov.

Sedan är jag en dålig människa, jag har fortfarande inte badat i år. Det är inte alls likt mig. Måste försöka göra något åt det snart.

Jag har inte heller skrivit något om midsommar. Den firades på revsudden (som tydligen är en halv ö) hemma hos Stina/Tina??. Det var sjukt skoj och jag fick med de flesta på brännboll (midsommar = nypotatis, brännboll och sprit). Kom inte i säng fören fem tiden på morgonen (kollade aldrig klockan så evt inte exact). Sov bara någon timme, vaknade dock på mycket trevligt sätt...

I Onsdags var jag på Borgholms marknad helt ensam. Träffade massa folk och ja kollade läget. I fredags drog jag med mig stefan på Algutsrums marknad och vi inhandlade lite av varje. Efter det blev det middag på steakhouse och jag måste säga att jäklar vad gott det var. Lätt att jag ska äta där igen. Efter middagen böev det bio, Transformers stod på bådas önskelista och så blev det. Sjukt bra film det där, kan inte riktigt bestämma mig för om ettan eller tvåan är bäst, det är i vart fall en riktigt bra uppföljare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0