14 Maj 2008 - New Jersey

Morgnarna börjar bli värre och värre, blir bara tröttare för var dag som går. Annars går dagarna mest åt till att vara trött, seg och tjurig, känns inte alls bra. Blir senare ut i stallet för var dag som går. Men peppar peppar, än så länge har jag inte lyckats försova mig i vart fall.
Idag mådde alla hästarna bra och ingen hade feber, Dido och Adored äter fortfarande dåligt men vi vet inte riktigt varför.

 

Självklart fick jag licensen idag *suck*, jag hoppades verkligen på att inte få den. Vill verkligen inte vara kvar längre, eller okej. Jag kan tänka mig att vara kvar om Ellie kommer och gör mig sällskap.

Mexikanaren som kör frukostbilen flörtade med mig idag, eller okej killen som stod brevid honom ansåg att han borde göra det. Medan jag stod och plockade till mig mat (brukar köpa både lunch och middag där annars får jagi ngen mat alls känns det som) så kommer en kille fram och pratar med frukostbilskillen och säger det att "du, hon där är ganska söt" och han får då svaret "jo jag vet, hon jobbar i 10C" Seriöst killen har tagit reda på i vilket stall jag jobbar, är det nu man borde börja bli rädd?

Fick idag tag i Loppan och Nicole och fick åka med dom till Target idag. Bytte även säng med Loppan då hon ville ha en stor och jag gärna hade en liten säng. Hon köpte en ny och jag fick den medan hon fick den stora jag hade som fyllde hela mitt rum (kan säga att det var pyspunka på den, men det vet hon inte). Äntligen fick jag lite mer plats i mitt rum.


(1) Nobel Prize
(2) Gleasons tur att köras
(3) Dido ansåg att hon behövde lite sömn



(1) Adored var oxå trött efter att ha jobbat idag
(2) Gleason tyckte inte att filten var nödvändig

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0