15 Maj 2008 - New Jersey

Usch, den här dagen har vart ett helvete. Först biter News&Notes mig ganska ordentigt i armen efter det springer Adored satan nästan över mig då hon ansåg att duschen höll på att äta upp henne. För att efetr det göra som bara Adored gör, totalvägra att gå in i boxen igen. fick så fint vänta tills Kenta kunde hjälpa mig.
Sedan på eftermiddagen när jag skulle göra iordning hästarna så får jag självklart inte tag i News&Notes, han vänder upp arselet och hotar. Inte helt mysig att gå in till. Tillslut fick jag tag i honom och kunde göra det jag skulle, idag var det News&Notes ben som skulle ha lite blue lotion på benen då de ska gå fort i morgon.
När jag var klar i stallet gick jag till rummet och kollade på filmerna jag köpte igår, miss secret agent 1 & 2. Gillar verkligen ettan men har aldrig tidigare sett tvåan, men den var helt okej.

Har lagt mycket tid på att tänka och fundera idag och kommit fram till att det här fungerar inte längre. Jag kan inte gå och vantrivas som jag gör här och samtiigt göra ett bra jobb, det fungerar inte. Trivs inte allsihop me de tre Stockholmfjollorna som är här. Var nere och kollade tävlingarna idag och när jag tittade bort mot selningsplatsen såg jag att Loppan och Nicole var där, hade gått fram och sagt hej om dom inte visade tydligt att  "åhh nej, vad gör hon här". Dom hälsade inte en när jag kom fram, känner mig så enormt välkommen här... Inte.

 
(1) Jimmy Takter
(2) Dido Hannover


Kommentarer
Postat av: Malin

Jahadå de måste vi göra gumman... :) hihi

2009-03-30 @ 14:17:57
URL: http://karlekssagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0