5 Maj 2008 - Florida

Vaknade otroligt tidigt idag, istället för att sitta på rummet och stirra in i väggen gick jag ut och fodrade redan vid halv fem. Mockade och släppte ut mina 3 passisar, News and Notes, Nobell Prize och I Wanna Be Adored. Vega Blue Chip skulle ha åkt hem idag men trucken blev en dag sen så hon får stanna en dag till.

Mina tre passisar joggades på banan, fick ta det ganska lugnt idag. Badade dem och fixade till dem för natten när de var klara på banan.

Hade jag haft mer att göra så är det mycket möjligt att jag skulle ha kunnat trivas. Men nu trivs jag inte alls, är klar med hästarna redan halv elva om dagarna sedan går resten av dagen åt till att sitta på rummet eller till att promenera.

Idag fick jag dock Jossan med mig på alligatorjakt, såg några stycken små. Men fick tyvärr ingen bild på dem. Såg även ett par sköldpaddor, stora som dass-lock, enorma saker.

Under vår alligatorjakt lyckades jag skaffa mig världens största vattenblåsa under tårna eller vad man ska säga. Sjukt ont och enormt stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0