8 Maj 2008 - Florida

Idag var det bara News and Notes och Nobell Prize som gick. Dom skulle gå en sista gång innan resan till New Jersey i Morgon. News and Notes ser riktigt fin ut på banan. Blir han bara av med sin hosta kan det nog bli något stort av honom.

Vi packade ihop allt vi skulle ha med oss till New Jersey idag. Det blev en hel del kan man lugnt säga. Selar, träns och allt annat till 7 stycken hästar. Men sedan ksulle även mina grejer och allt på kontoret följa med. Vi fyllde utan problem hela Trucken när den kom på kvällen. självklart kom även Drunkin Bo och ansåg att hans grejer borde åka med för annars skulle han inte få med sig sina grejer till New Jersey. Sagt och gjort hans saker stuvades inom än med enorma protester från Peter och hans far som skulle köra i morgon.

Jossan och jag fick några timmar ledigt innan Trucken skulle packas, så vi gick ned mot dressyr och hoppbanorna för att sola en stund. Vi låg där i säker yvå timmar. Det var riktigt skönt till en början. Jag smorde in mig med 40 i solskyddsfaktor två gånger men lyckades endå bränna sönder rygg/lår och axlar.

 


(1) Jossan plockar ned namnskyltarna med Bounds hjälp.
(2) News and Notes och Nobell Prize
(3) Gleason Hannover



(1) Jossan solar
(2) Mexarna motionerar sina hästar i golfbil
(3) Jag ska aldrig mer sola




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0