Blodsockermätare.

Hade lite smått panik igår. Min blodsockermätare la av, jag visste seriöst inte vart jag skulle ta vägen. Känndes som att jag hade en jätte känning hela tiden vilket jag absolut inte kunde ha haft då jag prcis hade ätit.
Som tur är ska jag in till Karin min diabetessköterska på Torsdag, får be om en ny då.

Stefan hjälpte mig dock och blåste mani den så fungerade den en liten stund. Precis tillräckligt länge för att kunna mäta sitt Blodsocker.

För ca 2 år sedan sket jag fullständigt i hur jag låg. Jag hatade allt vad blodsocker hette, men nu har jag nästan blivit beroende av att kolla mitt blodsocker. Jag vågar knappt ta insulin till maten utan att veta hur jag ligger innan.Ut och springa utan att ta blodsocker? aldrig.

Men ska bara kämpa mig genom den här dagen sedan hoppas jag på att jag ska få en ny. Vill ha den där nya  EveryX3 hoppas att Karin kan fixa det. Annars får jag göra som alla andra och ringa kundtjänst och be dom hjälpa mig.

jag vill ha en mätare jag skulle kunna trivas med, inte en bara för att. Den här har allt i ett både stickor och nålar så du slipper byta både nålar och stickor hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0