Bra morgon.

Klockan är bara två och jag har redan hunnit med massor.
Först åkte jag buss till skolan, gick då från stationen till skolan. På svenskan (enda lektionen jag hade idag) fick jag tillbaka tre arbeten.
Först en novellanalys där jag fick kommentaren "Språkligt utmärkt. Du följer mallen för analys på ett bra sätt. (Det är helt okej att inte tycka om texten)." och betyget Mvg.
Sedan fick jag tillbaka arbetet om skönhetsideal som jag lämnade in förra veckan. Fick då kommentaren "Utmärkt! Du för ett intressant resonemang kring ämnet och med bra exempel. Språkligt, bra språk med fint "flyt"." Även där fick jag betyget Mvg.
På senaste lektionen hade vi uppsatsskrivning och där gick det inte riktigt lika bra. Uppsatsskrivning är inte min starka sida. Men fick ett Vg+ där, s jag är nog nöjd.
När jag var klar i skolan hämtade mamma upp mig och vi åkte till ÖoB för mamma skulle handla tvättmedel. Sedan hem till oss där vi skulle gräva upp en buske som mamma skulle få av mig och Stefan. Men självklart gick grepen hon hade att gräva med av, så det blev ingen buske istället blev det en mugg kaffe.
Mamma åkte igen då hon hade lite att fixa med innan hon skulle börja jobba igen. Så nu har jag sytt klart en gardin och fållat kanten på en duk. Riktigt nöjd med min dag en så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0