Drar iväg igen!

Det ser ut som att Ellie och jag drar till Staterna i år igen, men den här gången tillsammans. Jag vet många som tycker att jag är idiot som vill åka igen då jag inte trivdes senast. Men då hade jag absolut ingen att prata med under min tid där. Åker Ellie och jag tillsammans kan vi hitta på massa kul saker under vår lediga tid.
Hoppas bara att Tommy har jobb åt oss båda, annars får vi försöka hitta någon annan som vill ha oss. Tommy vill garanterat ha dit Ellie igen, men jag åkte hem i förtid så frågan är vad han tycker om mig. Men det lär vi märka, Ellie har fått den fantastiska uppgiften att prata med Tommy.

Ellie - Vi ska ha så sjukt underbart roligt tillsammans, hitta på helt crazy saker att göra. Nr 1 på listan är fällskärmshoppning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0