Frisören.

Var hos frisören idag. Har enu inte bestämt mig för om jag är nöjd eller inte. Men lär besluta det i morogn då jag ska styla det själv, brukar vara svårt att veta om man är nöjd eller inte innan man får fixa det själv. Men det svart/vita försvann och blev svart/lila istället. Ska jag vara ärlig så saknar jag redan det svart/vita, men jag hade jobb eller hårfärg att välja mellan och då valde jag självklart jobb.

En stilstudie alá YH kommer här.


(1) Solglasögon
(2) Glasögon
(3) Innan frisören, totalt ostylad/osminkad



(1) Nyklippt, ska bli skönt att få styla det själv i morgon.
(2) kollar man noga ser man nyansskillnaderna
Två riktigt dåliga bilder, ska försöka fixa bättre en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0