*jippi*

Suck, den här dagen har inte alls vart något vidare. Först lyckades jag äntligen ta sovmorgon, det var mycket välbehövligt. Har försökt hela veckan men har vaknat innan sju varje dag. Vaknade inte fören runt tio idag, la mig sedan tillrätta med en enormt bra bok som jag nu läser för femte gången nämnligen Twiligt (Om jag kunde drömma), köpte den fjärde boken på svenska igår så jag vill läsa hela serien innan jag börjar på den.
Vid ett åkte Stefan till jobbet och jag åkte ut till Trekanten, jag hade idag planerat att hoppa lite ordentligt. Hon hade verkligen behövt det innan terrängträningen på Söndag. Men med den turen jag har så är det självklart något som inte stämmer. Troligtvis är det något som sitter antingen i bakknäet, korset eller i ryggen. Så det blev ingen hoppning för oss idag och inte heller någon terrängträning på Söndag.

var även inne på mininternet bank för att kolla hur mycket jag hade kvar efter att alla räkningarna var betalda. Jo, jag hade hela 864:- och 800:- av dom skulle Stefan ha för bensinen (egentligen ska han ha betydligt mer). Så jag skickar över 800 till honom och sitter då med 65:- på kontot och det är en månad till nästa bidrag trillar in på kontot. Kommer sedan självklart på att jag har ytteligare en räkning jag glömt att betala, nämligen en HM räkning (för att få ha HM kortet) på 60:- så nu sitter jag med hela 4:- på mitt konto och det är bara den 26e idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0