Menskopp.

Seriöst, jag förstår verkligen inte mitt tvekande. Jag grämer mig för att jag inte har skaffat den är underbara lilla saken tidigare. Så lätt, så smidig så praktisk. Ska dock köpa en till då jag lyckades klippa av "svansen" lite för mycket och har nu svårt att få tag i den. Men det är aldrig fel att ha en i reserv när man tex åker utomlands.
Slippa massa köp av tamponger och bindor, jag hatar sådana där små papperssaker. Vilket har gjort att jag istället har hoppat över mensen. Jag har hatat den veckan men nu känns det helt okej igen. Känns som att den gärna får komma tillbaka till mig.

M-koppen fungerar i alla lägen, funkar kanon att rida med även att ha i när man är ute och springer. Den fungerar till ALLA sportet. Fungerar även kanon om man skulle känna för att bada just den här veckan. Jag älskar den verkligen, kommer aldrig byta ut den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0