Min tid.

Igår blev det åter igen en tur på gymmet i Lindås. Trivs riktigt bra där. Målet med min träning är att orka springa Drottning Margaretaloppet i Maj. Vi får se om det lyckas, men man ska i vart fall ha mål.
Ikväll kommer Åse och Håkan hem, ska bli skönt att äntligen få tillbaka mina helger.Men trotts det kommer jag sakna stallpysslet som har blivit nästan dagligen.

Satt precis och kollade genom mina gamla YouTube-klipp och hittade några som betyder otroligt mycket för mig.


En tid i mitt liv jag både saknar och hatar.



Studenten, en dag jag alttid kommer minnas.
Saknar folket på skolan enormt.



Jimo, det är nog det som jag saknar mest.
Den hästen betydde allt för mig, filmen är vår första 110.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vänta nu. Var det jag som filmade 110 hoppningen?

2009-03-17 @ 14:39:24
URL: http://cardigor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0