Min dag.

Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med älsklingen. Finns det någon bättre än han? Tror faktiskt inte det. Han har allt jag någonsin kunnat önska; stil, utseende, humor, passion ja. Han är verkligen allt för mig, finns ingen annan som skulle kunna ge mig allt det som Stefan erbjuder.
Det blev en runda till Kalmar, inhandlade månadens mat på Maxi. Efter det gick vi bort till Kullzenska för att fika lite. Mitt blodsocker hade börjat sjunka så jag var i stort behov utav en macka och ett glass kaffe (fråga mig inte vad just den hette, men sjukt god var den).
När man är i Kalmar tillsammans så här så är dynamite en självklarhet. Den här gången (tror det är första gången) handlade vi faktiskt inget, utan vi nöjde ss vid att kolla runt lite.

Nu har vi legat och myst i soffan till Lets Dance och jag måste säga att Laila dansar sjukt bra men jag tycker att Magnus är så cool. Att en människa med den kroppen kan flyta över dansgolvet på det sättet. Dock hade jag helst sett Magnus och Morgan i final, men fick nöja mig med Laila och Magnus.

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

sv; håller med dig, hade mycket hellre sett morgan och magnus i final :)

2009-03-28 @ 11:24:22
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0