13 Maj 2008 - New Jersey

Idag när jag kom ut till stallet och empade dom som vanligt så hade lill hästen (nobell prize) feber, så han fick vila idag. Jag var istället ute och gick med honom på eftermiddagen. Adorem Dido och Prize hade under natten ätit väldigt dåligt.
Alla avmaskades idag, så News and Notes lär jag inte få tag i imorgon, han är inte direkt lättflörtad.
Dido hade näsblod när hon had ejoggad 2 miles, hon låg precis på gränsen till feber (100.9) och fick därför ta det lugnt idag.
Som det ser ut idag får jag nog ingen licens så jag får sela hästarna vid banan. på sätt och vis hoppas jag på att inte få det då jag vill åka hem. Får jag inte licens kommer jag få åka hem vare sig jag vill eller inte. Men vi får se hur det blir, Ronny ska hjälpa mig med det i veckan.

Så typiskt mig att lyckas. Jag gick ut från rummet och skulle duscha var min tanke. När jag duschat och känner mig ren och ska in på rummet igen hittar jag inte nyckeln. "Satan, nyckeln ligger på insidan". Så det var bara att i siden kallingar och linne försöka leta rätt på någon som kunde hjälpa mig. Tillslut hittade jag en vakt av något slag som kunde hjälpa mig att kommain i mitt rum igen. Det enda jag uppfattade om den killen var att visste hans flickvän att jag åkte i hans bil skulle hon bli enormt svartsjuk. Jag åkte med hnom ja kanske 200m till vaktmästaren som hade en reservnyckel så han kunde öppna åt mig.

Idag fick jag köra Ronnys bil ett varv runt stallbacken, snacka om underbar bil. En Ford Mustang GT 300, en sådan hade jag gärna stått som ägare till.

 
(1) Gleasons tur att köras. Kenta håller i honom
(2) Nobel Prize har nyss fått sin avmaskning
(3) Ronnys bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0