4 Maj 2008 - Florida

Stefan ringde och väckte mig idag, helt underbart att höra hans röst igen. Allt blev så mycket bättre av att få höra honom, kunna drömma sig bort och önska att han var nära. Saknaden har absolut inte minskat efter två dagar. Snarare tvärt om.

Jag var inte ute i stallet fören halv sju idag, det är söndag och hästarna vilar. Det enda som ska göras är att släppa ut hästarna i padocken, mocka och fixa fodret. Det tar inte så många timmar, Jossan kom inte ut fören sju tiden. Jag hade då redan fodrat och tagit båda hagarna. Passade på innan hon kom så hade jag haft två hästar ute när hon kom i vart fall.
Resten av dagen hade vi ledigt, med andra ord hade jag en massa tid ensam på rummet vilket innebar massa tänkande, saknad och ja lite Sims spelande. Jag hade innan jag åkte kommit på den smarta idén att fixa in The Sims på datorn så jag skulle kunna fördriva tiden på något sätt.

Evelina (en tjej som jobbar hos Jonas) hade bett Arnold att köra till Wall*Mart för lite shopping så Jossan och jag åkte med dom dit. Jag köpte mig 2st t-shirtar, 1 linne och 1 par shorts i klädväg. Det blev även en massa mat den här dagen. Fyllde upp de tomrummen jag hade hemma. Jag förälskade mig den här dagen i Peanut Butter Cups, finns det något godare godis än det? Jag kunde även köpa mig lite tandkräm och det var nog det bästa inköpet den dagen. Jag hade glömt min tandkräm hemma så jag hade ingen med mig. Men nu äntligen kunde jag börja borsta tänderna igen.

På kvällen tog jag en promenad i området, gick även några varv på travbanan. Behövde röra på mig och se något annat än väggarna i mitt rum och datorn.


Vega Blue Chip, I wanna be adored, Nobell Prize, News and Notes

Mina fyra passhästar för första veckan.
Dom kommer ändras sedan när vi åker till New Jersey på Fredag då Jossan åker hem till Sverige igen.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0