Twilight

Twilight-filmen:

Har du sett filmen?
Absolut!

Vad tyckte du om den?
Jag tycker enormt mycket om filmen. Karaktärerna passar sjukt bra i sina roller.

Vem passade bäst i sin roll?
Kellan Lutz som Emett

Hur många ggr har du sett den?
2 gånger på bio, en 40-50 gånger på datorn.

Vilken är din favoritscen?

Om du skulle vara någon i Twilight, vem tror du att du skulle vara?
Alice eller Emmett, gillar båda skarpt.

Om du fick ge poäng från skala 1-10, vad ger du? 
10, självklart


Böckerna:

Vilka böcker har du läst?

1-3 på svenska, alla på engelska och ska precis börja på sista svenska boken.

Vilken tyckte du var bäst och varför?
Twilight (Om jag kunde drömma) är bäst bara för att den är så undrebart romantisk!

Vilken tyckte du var sämst och varför?
New moon (När jag hör din röst), tycker inte alls om Jake i den boken.

Är de svenska titlarna bättre än de engelska?
Absolut inte, de engelska är betydligt bättre. Tycker inte alls om de svenska titlarna.

Tycker du det är stor skillnad på boken och filmen?
Skådespelarna spelade sina roller enormt bra. självklart finns det vissa delar i boken som man gärna hade sett mer av i filmen. Charlisle's historia tillexempel.

Hur många gånger har du läst böckerna:
Jag tror att jag är inne på femte gången nu, eller är det sjätte?

Om du bara fick välja en av dessa, vilken skulle du ta då?
Twilight och Eclipse är mina favoriter.

Böckerna, eller filmerna?
Jag älskar verkligen böckerna, hoppas innerligt att dom lyckas lika bra med de andra filmerna som med den första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0