7 Maj 2008 - Florida

Vaknade tidigt idag. Ska egentligen inte upp och fodra fören om en timme. Av någon anledning har jag vaknat tidigt nästan varenda morgon. Jossan är väldigt seg på morgonen så jag brukar nästan ha hunnit färdigt när hon kommer ut i stallet. Brukar försöka ta Adored sist då piss-märren vägrar gå in i boxen om man inte är två.

Även idag var jag klar med mina hästar ca 2h innan Jossan. Jag har hunnit med allt mockande och foder fixande innan hon kommer ut i stallet så jag kan göra allt annat så fort hästarna kommer in från träningen.

Sitter nu på min uppblåsbara madrass med dörren vidöppen så att jag kan se när Arnold slutar jobba. Arnold är veterinärassistent och sjukt trevlig. Gillar honom skarpt, dock är han nästan lite läskig att titta på då han har, jag tror det är massa ärr i ansiktiet. Men jag är inte riktigt säker.
Jossan var snäll och gav mig två yoggi till frukost, annars hade jag inte haft något alls att äta idag.

Hemlängtan är enorm, vill inte det här längre. Jag vill ha någon att prata med, någon att hiotta på massa saker med. Inte sitta på rummet 24/7. Jag ska ge det en chans, jag ska verkligen försöka. Jag tror att jag hade trivts så himla mycket bättre om jag hade haft någon jag kände med mig. Sedan vill jag se New Jersy innan jag åker hem.


Jag roade mig med att ta lite bilder på mitt otroligt välstädade rum.


(1) Varför får man så sjukt många kassar när man handlar i Usa?
(2) Andra dörren är mitt rum.
(3) Gleason tyckte inte att han ville ha sina lindor på sin under natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0