Vill ha sommar.

När jag kom hem från stallet idag satte jag mig en kost stund framför datorn för att kolla det viktigaste, min mejl, buke och diabit. Jag hade fått några intressanta mejl varav ett från facket som jag svarade på. När jag var klar med detta fyllde jag upp ett varmt skönt bad med massa skum, idag valde jag att använda mig av cocos och vanilj doft. Jag hade boken ”Om jag kunde drömma – Stephenie Meyer” med mig. Det är femte gången jag läser den boken nu, men jag älskar den. Efter att jag läst en 6-7 kapitel börjar jag tröttna på att ligga i badet, dessutom börjar det bli kallt i vattnet. Så nu var det dags för den egentliga anledningen till badet, nämligen rakningen. Först ut blev höger benet, det gick lysande. Övergick sedan till vänster benet och efter halva benet känner jag hur det börjar klia på ryggen, smart som jag är tar jag rakhyveln till hjälp.. Ett litet tips, ta inte rakhyveln till hjälp när du ska klia dig, speciellt inte med den vassa sidan. Det är väldigt lätt att man skär sig då. Mitt bad blev då konstigt nog inte lika mysigt längre, kändes precis som jag hamnat mitt i världens blodbad. Det ser ut som väldigt mycket blod när det kommer i kontakt med vatten upptäckte jag.
Efter att ha lugnat ned mig lite och tömt ut vattnet i badkaret fick jag dock lov att raka mig färdigt, kan ju inte springa runt med ett halvluddigt ben och andra håriga delar.
Lyckades i vart fall raka klart både ben, armhålor och nedre delar. Lyckades faktiskt få till en riktigt hyfsad tofs och känner mig jätte nöjd med resultatet.

Sitter nu här och väntar på att sambon ska komma hem, saknar honom så enormt mycket och det av många olika skäl.
Man borde kanske byta lakan i sängen och klä på sig något sexigt till dess att han kommer hem? Jag är totts allt nyrakad och det var ett tag sedan sist. Har vart lat och inte orkat raka mig så ofta nu i vinter, men u är vi på väg mot sommar och vårkänslorna börjar sitta i, även användandet av kjol och bikini.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ida!

är allt bra med dej??

gillar din design på bloggen! har du gjort den själv eller någon som hjälpt dej!? jag e så sjukt dålig på såna saker...lite tips vore nice att få! :)

gillar den skarpt iaf!

kramar linda

2009-03-27 @ 09:06:00
URL: http://yohvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0