Fyllde år igår.

Igår fyllde jag år. Dagen började med att jag vaknade utav brandlarmet. Hörde dock att söt var i köket och grejade så jag klev inte upp utan satte mig ned och läste. En stund senare kommer han in med frukost på sängen. En riktig brakfrukost, Bacon, Ägg och Pannkakor. Mätt blev jag i vart fall.
Sedan gjorde vi inte så mycket mer den dagen bortsett från att jag började jobba vid fyra. Jag har med andra ord haft en väldigt lugn och skön födelsedag =)
Stefan hade hittat mitt underbara halsband när hans städade ur bilen för några dagar sedan. Blev jätte glad av att få tillbaka det. Menar, alla behöver vi våra väktare =)



Lagom när jag har bestämt mig för att ha en hästfri sommar får jag ett nytt erbjudande som mamma har fixat. Sjukt det här, står i valet och kvalet om hur jag ska göra.

Idag sak vi städa, städa och efter det, städa lite till. Hinner jag med så måste jag även plugga lite. Har börjat med svenskan, men det är ju så tråkigt. Jag menar sitta och skriva om Nordisk-, Grekisk- och Romersk mytologi. Visst lite på skoj i vissa fall med seriöst vad drygt det är. Har även lite naturkunskap som sk lämnas in =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis i efterskott :o) Vad gullig av honom att du fick frukost på sängen!

Hoppas du hade en bra födelsedag!

Kram

2009-05-24 @ 18:30:55
Postat av: smiley

grattis i efterskott:)gullig kille du har:)

2009-05-29 @ 16:51:27
URL: http://juliennerafael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0