Plugg.

Dagens planer swer ut så här. Plugg, plugg, plugg och ja vi kan avsluta det hela med lite mer plugg. Har ett stort svenska arbete som jag verkligen måste ta tag i. Jag ska jämföra den nordiska och den grekiska mytologin. Sedan har jag en massa frågor till naturkunskapen som ska göras och lämnas in i morgon.

Borde även försöka städa lite då jag har planerat fest på Lördag och födelsedag på Onsdag.

Jag har mycket jag funderar på just nu och det är en sak som jag är säker på. Jag behöver komma iväg, Italien känns inte helt fel. Måste se till att få iväg en ansökan nu i dagarna. Skulle inte va helt fel att åka dit i några månader för att jobba. Skulle dock haft Sanna med som personlig coach då hon kan språket =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0