Torsdag

Blev på sjukt bra humör av någon anledning. Det känns bra det här. En så länge har jag fått iordning på "mitt rum". Tänkte ta hallen och toaletten senare. Har även suttit och plockat ut ett gäng bilder som jag tänkt framkalla. Tänkte slänga upp ett collage på väggen.

Längtar som as till på Lördag, behöver verkligen släppa loss ordentligt. Tänkte säga attd te var länge sedan, men det var i vart fall några veckor sedan. Ska bli sjukt skoj, ikväll blir det en sväng till maxi i Kalmar för att handla det nödvändigaste i morgon blir det bolaget. Funderar lite på vad man ska fylla sig med den här gången. Lite sugen på en flaska jäger igen, sjukt gott. Eller om jag ska vänta med det tills dess att mamma och pappa kommer hem från Tyskland på torsdag. Mamma lovade att köpa mig lite mummelmahnn när dom endå är iväg.


Kommentarer
Postat av: Michaela

hahaa ,klockren!

2009-05-22 @ 04:24:58
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Cloey

Ja dom är jättefina :)

Vi öppnar snart en ny modebutik på nätet så håll gärna koll i bloggen så märker du när vi öppnar :)

2009-05-22 @ 14:47:44
URL: http://cloey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0