Varför?

Jag blir så deprimerad. Att jag aldrig lär mig *suck*
Många saker kommer ur en när man inte sur, grinig, deprimerad. När man befinner sig i den situationen som jag gör nu. Jag vet verken fram eller tillbaka. Vissa dagar skulle jag bara vila gräva ned mig och aldrig komma fram igen.

Kroppkakor på Öland igår, sjukt gott, håller just nu på och steker några till frukost sedan ska jag iväg till jobbet. På sätt och vis ska det bli skönt att jobba idag, behöver tänka lite. Umgås med folk, ha skoj, tänka på annat känns det som. Jag förvärrar saker hela tiden. Mitt liv är inte på topp just nu.

Ibland vill jag bara packa ihop allt och sticka här ifrån, emigrera någon annanstans. Jag har alltid vart intresserad av Österrike så varför inte dit? Eller Italien kanske, just nu går jag med på allt. Ellie, välj du. Just nu går jag med på precis allt och då menar jag precis allt.

Saknar förr, den tiden då man slapp oroa sig för framtiden. Man slapp tänka, det gjorde alla andra åt en. Långöretiden är den bästa tiden i mitt liv, utan undantag. Dubai, vad gör han nu? Detta är en perfekt Dubai dag, han gjorde en alltid så glad.

Ingen är perfekt, absolut inte jag. Just nu känner jag mig absolut inte bättre idag. Varför ska jag aldrig lära mig av mina misstag? Funderar lite på hur jag ska gå till väga nu, jag måste ha någonstans där jag kan skriva av mig. spy galla över det som känns fel idag men rätt imorgon.

Suck, jag gräver ned mig i mina egna problem. Jag har mycket jag funderar över just nu. Jag vet inte alls vart jag står längre, jag känner inte mig själv. Eller den egentliga anledningen är nog att jag är rädd för att bli vuxen. Jag vill stanna i den trygga tonåren där mamma alltid finns om jag behöver hjälp. Framtiden skrämmer mig, jag vet precis vad jag vill. Men jag vet också att jag aldrig kommer att nå dit.


Kommentarer
Postat av: Mr. Sahlin

Allt löser sig, tro mig!!



Se positivt på allt i stället!

Då känns allt lättare.



Sug å svälj trevlig helg :)



/ Sahlin anderssonsahlin.se

2009-05-16 @ 10:41:14
URL: http://www.anderssonsahlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0